
Eerste inzichten gebruik Kennispleinen door docenten
In gesprekken vroegen we aan docenten hoe zij de kennispleinen gebruiken en welke behoeften er zijn.
- Er wordt actief gebruik gemaakt van de kennisproducten die aanwezig zijn op de kpgs.nl en Zorg voor Beter.
- Docenten geven studenten vaak opdrachten om te zoeken op kpgs.nl en Zorg voor Beter.
- Docenten hebben behoefte aan voorbeelden, casussen en opdrachten die zorgen voor de koppeling van theorie naar praktijk.
- Er is vooral behoefte aan visuele informatie zoals infographics en filmpjes.
- Docenten hebben behoefte aan tips en werkvormen over hoe ze producten in kunnen zetten in het onderwijs. Daarbij leren ze graag van andere docenten.
Informatie op maat: jouw mening telt!
We zijn nieuwsgierig naar jouw mening. Ben je student of docent? Vul dan de poll in! Deel deze poll ook met andere docenten en studenten.
Oproep voor docenten: vul de poll in
Waar heb jij als docent het meeste behoefte aan? (meerdere opties mogelijk)
De poll is gesloten.
Visuele content
Praktijkvoorbeelden in de vorm van casussen
Stimuleren van een onderzoekende houding (naar online kennis) van studenten
Tips en veelgestelde vragen
Uitwisselen van informatie met andere docenten
Anders, namelijk…. (reageer onder dit nieuwsbericht)
Aantal stemmen: 16
Oproep voor studenten: vul de poll in
Waar gebruik je het Kennisplein Gehandicaptensector vooral voor? (Meerdere opties mogelijk)
De poll is gesloten.
Als ik een praktijkvraag heb
Als ik met een verslag bezig ben
Als ik in de les zit
Als ik een opdracht krijg van een docent
Ik gebruik het Kennisplein om mijn kennis up-to-date te houde
Anders, namelijk…. (reageer onder dit nieuwsbericht)
Aantal stemmen: 6
Meer weten over dit project? Neem contact op met Tessa Dadema.