Naar hoofdinhoud Naar footer

De cliënt als ambassadeur

Wat gebeurt er als je de stem van de cliënt écht centraal zet? In dit webinar praten we over ervaringsdeskundigheid en de betrokkenheid van cliënten. 

Praktische informatie

Type bijeenkomst

Webinar

Datum & tijd

Dinsdag 25 november | 11.00 - 00.00 uur

Locatie

Online

Kosten

Gratis toegang

Accreditatie

Voor deze bijeenkomst is geen accreditatie aangevraagd.

Aanmelden

Zorgprofessionals in de gehandicaptensector

Aan tafel zitten Mayke Bremmers (Cello), Monique Gering (Koninklijke Visio) en Margreet de Jong (ASVZ). Samen met ervaringsdeskundigen vertellen zij hoe cliënten actief meedoen aan het ontwikkelen van producten, het organiseren van bijeenkomsten en het delen van hun verhaal – bijvoorbeeld via De Kracht van kleding. 

We bespreken hoe zorgorganisaties cliënten niet alleen horen, maar hen ook echt laten meedoen, meedenken en mee vormgeven. Het belooft een inspirerend gesprek te worden. 

Dit webinar is onderdeel van het programma Begeleiding à la carte 2. Het doel van dit programma is om samen persoonsgerichte zorg verder te ontwikkelen. Begeleiding à la carte 2 wordt uitgevoerd door kennisorganisatie Vilans. Het programma hoort bij de Toekomstagenda zorg en ondersteuning voor mensen met een beperking van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). 

Deel deze pagina via: