Samen met cliënten en medewerkers bekeken ze hoe ze cliënten konden betrekken bij de implementatie van verschillende technieken. Na
de officiële opening afgelopen zomer kijken bestuurder Lidy Evenhuis en innovatie-ambassadeur Rick Nelissen met tevredenheid naar alles wat het traject de organisatie, medewerkers en cliënten heeft opgeleverd.
Zelf doen
Lidy Evenhuis: “Wij zijn trots op Kuyperhof. Onze cliënten kunnen met de nieuwe technieken een heleboel zelf doen. Het zijn soms kleine dingen, maar soms ook ingewikkelde zaken”. “En we hebben echt kunnen kijken naar de vraag van de cliënt. Dat heeft geleid tot veel tevredenheid”, aldus Rick Nelissen.
Hoe moeten we in de toekomst omgaan met technologie?
“Wij moeten op het gebied van zorgtechnologie in de toekomst meer samenwerken”, aldus Lidy Evenhuis. “Zo kunnen we niet alleen kosten besparen, maar ook van elkaar leren. We hebben meer lef nodig. Dus niet kijken naar beren op de weg, maar het gewoon gaan doen!”