Wanneer resultaten voor automatisch aanvullen beschikbaar zijn, gebruikt u de pijlen omhoog en omlaag om te bekijken en op Enter om te selecteren.
Toon zoekbalk
Toon menu
Home
Nieuws
Overzicht Nieuwsflitsen
Cliëntgroepen
Niet-aangeboren hersenletsel
Autisme
Communicatief meervoudige beperking
Ernstige meervoudige beperking
Ernstige Verstandelijke Beperking+
Kind en Jeugd
Licht verstandelijke beperking
Ouder wordende cliënten
Verstandelijke beperking
Visuele beperking
Thema's
Coronavirus
Dagbesteding en werken
Eigen regie
Epilepsie
Ervaringsdeskundigheid
Gezondheid
Grensoverschrijdend gedrag
Hygiëne
Inclusie
Informele zorg
Juridische kennis: zo zit het!
Kinderwens en ouderschap
Leefstijl
Nachtzorg
Ondersteuningsplan
Palliatieve zorg
Probleemgedrag
Samen werken in de wijk
Samenwerken met familie
Seksualiteit
Technologie en apps
Vakmanschap
Zorg en dwang
Kennis delen
Werkplaatsproducten
Jij bent het Kennisplein
Deel je onderzoeksvraag
Databank erkende interventies
Netwerken gehandicaptenzorg
Volwaardig leven
Begeleiding à la carte
Innovatie-impuls
Spiegelgroep Volwaardig leven
Klankbordgroep
Congres #InZo2022
Terugblik congres Volwaardig leven 2020
Terugblik congres Volwaardig leven 2021
Onderzoek
Gewoon Bijzonder
(H)erken jij dementie?
Cliënten doen mee in onderzoek
Actueel onderzoek
Leren en Onderwijs
Ervaringsleren
Free Learning Gehandicaptenzorg
Kennisbundels voor het onderwijs
Digivaardig in de zorg
Leren op de werkplek
Les- en studiemateriaal Disability Studies
Agenda
Home
Thema's
Technologie en apps
Domotica en monitoring
Lees meer
Technologie en apps
Technologie en apps
Omgaan met internet
Mediaopvoeding - ook voor LVB!
Handig overzicht Mediawijsheid
Omgaan met social media
Toolkit gebruik sociale media
LVB-jongeren en social media
Tips gebruik social media
Bordspel Sociale Slimmeriken
LVB-jeugd en risico's
Social media & speciaal onderwijs
Meer over omgaan met internet
Internetwijs met Plien
Zelf online met Klikik
Paper Digitalisering in de zorg
Visiespel Slim met Media
Onderzoek Iedereen Online
Mediawijsheid en zorgplan
Sociale communicatie
Digicontact
Communiceren met de iPad
Leren
Bionische mens - studiemateriaal Disability Studies
Digitaal op bezoek bij mensen met beperkingen
Jan ziet zijn broers en zus veel dankzij een iPad
'Iedere avond een liedje voor het slapen gaan'
Domotica en monitoring
Beeldzorg vermindert stress
GPS-lokalisatiesystemen
E-health: Leefstijlmonitoring
Casus 'gps-tracker: ja of nee?'
Lees meer
Whitepaper Zorgdomotica nachtzorg
Handreiking Ethiek en Domotica
Zorgrobotica
Zinvolle inzet van zorgrobotica
Praktijkverhalen zorgtechnologie
Mogelijkheden robotica
Paro de robotzeehond
Robotkat/hond Joy for All
Robot JustoCat
Robot Zora
Robot Tessa
Robot Pepper (Phi)
Robotarm Obi
Robotrollator LEA
Robot HENK the HeRo
Robot Somnox
Casus: een robot als vriend
Blog: Een robotkat in de zorg, zo gek nog niet?
Gebruik digitale middelen en eHealth
Samen werken aan geluk
Spelsoftware EyeFX en Look to Learn
Mantelzorger? Deze apps komen dan goed van pas
Verbeter je digitale vaardigheden
Digital Health Center
ICT hulpmiddelen voor VB'ers
Lees meer
De GGD AppStore
Innovatie als aanvulling
Vilans Appcheck: veilig?
Van digitale naar maatschappelijke participatie
Als organisatie aan de slag met technologie
11 x technologie toegankelijker
Inzet beeldzorg bij Triade Vitree
Wat vinden mensen met een verstandelijke beperking, naasten en professionals van eHealth?
Versterken digitale vaardigheden belangrijker dan ooit
Lees meer
Overzicht hulpmiddelen en apps
Technologie bij Bartiméus
Nieuws
Nieuws over Technologie en apps
Lees meer
Deel deze pagina
Deel via Whatsapp
Print
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Deel via Mail
Reageer op deze pagina
Ik ontvang graag een mail als er een reactie wordt geplaatst
JOUW REACTIE
Wil je een link invoegen in de tekst? Zet de link tussen vierkante haken: [www.kennispleingehandicaptensector.nl]
Je e-mailadres:
JOUW REACTIE
Wil je een link invoegen in de tekst? Zet de link tussen vierkante haken: [www.kennispleingehandicaptensector.nl]
Abonneer
Je naam*
Je e-mailadres*
Schrijf je reactie* (vermeld s.v.p. ook je functie)